2015(e)ko urtarrilaren 16(a), ostirala

ESTUTXEA

Estutxea eskolako materiala da. Nire estutxea gorria eta txuria da, oso polita da. kolore desberdinak dauzka.

Estutxeak laukizuzen forma dauka. Nire estutxea lehengusinarena baino handiagoa da. Nire estutxea panpina bezain altua da. Estutxeak handiak,ertainak edo txikiak izan daitezke.  Luma bat bezain arina da, gutxi pisatzen du. Estutxeak oihalezkoak izaten dira gehienetan.
Estutxearen gainean kremailerak izaten dituzte. Nire estutxeak kanpotik zinta du eta hortik tximeleta bat jarri dut. Beraren barruan boligrafoak,errotulagailuak,eta margoak ditut.

Estutxea eskolarako balio du eta bertan boligrafoak sartzen dira. Materiala sartzeko balio du.

Niri estutxeak asko gustatzen zaizkit , materiala gordetzen dugulako. Estutxea erabiltzen dut , eskolarako , materiala sartzeko.  Denda batean estutxe bat ikusi nuen,  politena iruditu zitzaidan eta  orduan nire amak erosi zidan.

                                                                                                                            MAIKA   GONZALEZ

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina