2015(e)ko maiatzaren 29(a), ostirala

GUTUNA LUCASI

2015-05-03 Nazarren (nafarroa)


Foca Lucas maitea:

Gertatu zaidana kontatuko dizut, gauza harrigarriak eta ikusgarriak gertatu zaizkit. Herenegun zootik eskapo egin nuen Nazar izeneko herri batera. Bidai luzea izan zen,seguraski galdetzen ari zarela zertarako joan nintzen hara, han zaldi ezagun bat dago, Apatx izenekoa eta konturatu nintzen atoi batekin hanka bat zauritu zuela. Bere sendagaiak ez zituen jaten, bakarrik lastoa jaten zuen orduan nik lasto guztia beste leku batera eraman dut. Orain,Apatx eta nik oso lagunak gara. Oso altua da baina oraindik ezin da montatu.Hiru urterekin montatuko dugu,oraindikan urte bat eta erdi ditu.
Hiru dituenean domatu eta montatzeko aulkia eta dana erosiko diogu.


Oso ondo pasa dut han,beste egun batean zu etorri beharko zara.

Agur,tigrea zure lagunik onena.

TIGREA                   AITZOL IRASTORZA             

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina