2015(e)ko maiatzaren 29(a), ostirala

Lehoi bat naiz

Lehoi bat naiz eta nola bizitzen naizen kontatuko dizuet . Afrikan bizi naiz beste lehoiekin eta ehiztatzea asko gustatzen zaigu . Nire lagunak eta nik , gazela eta bufalo asko harra-patzen ditugu , gero denen artean banatzen ditugu eta den-dena jaten dugu . Baina egun batean turista batzuk etorri ziren , guk pentsa- tu genuen molestatzera etorri zirela eta hase – rretu ginen guztiok , gainera gose haundia genuen. Orduan, gure lagun bat lurrera bota zuen eta jan zuen turista bat. Baina hori ez da dena!! ... gidariak eskopetarekin hil zuen gure laguna...
Baina gero korrika atera ginen eta beste guztiok ongi atera ginen . Ze , ia ia hil gintuzten buff. Uste dut nire bizitzako egunik beldurgarriena eta txarrena izan zela.
Bueno , ba , hori gertatu zitzaidan egun batean. Eta nola bizitzen dugun pixka bat kontatu dizuet . Eskerrik asko entzuteagatik .
                • Adrian Vazquez

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina