2015(e)ko maiatzaren 29(a), ostirala

Lagun maitea:



Kaixo Ana, Maite naiz. Esan nahi nizun faltan botatzen zaitudala eta ezkutiz hau idazten dizut ikusi nahi dizudalako. Ni New Yorken nago nire familiarekin. Oso ondo pasatzen ari gara .Ezea dut zuk ere ondo pasatzea African . New Yorken gauza asko ikusteko daude eta dendak oso politak dira . Parke bat ere badaukagu eta iturri oso handia lau txorro ekin . Afrika oso polita izatea espero dut .New Yorken gauza asko ikusteko daude eta orain kontatuko dizut ze gauza dauden:
Azkatazunare Estatua, Museoa , Zentral park , atrazioien parkea , parke zoologikoa... gauza hauek daude New Yorken . Ni nire lagunekin oso ondo eramaten naiz , nire lagunak dira :
Maika , Naia , Itxaso , Nora , Jurgi , Ethan …
Ahal zara etorri New Yoekera ?
Laister festa bat antolatuko dugu eta zu egotea nahi dut . Espero dut zu laister ikustea eta zuk niri ere

Musu handi bat

Maider Carballo

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina