2015(e)ko maiatzaren 29(a), ostirala

Abentura hiri berezian


Bazein behin,neska mutil batzuk galdu ziren basamortuan.4 pertsona ziren,bat Elena deitzen zen,bestea Clara,bestea Laura eta azkena Imanol deitzen zen.
Neska-mutil horiek gose handia zuten.
Orduan,ate erraldoi bat aurkitu zuten basamortuaren erdian.Gero Laurak esan zuen:
-Begira ate horretako giltza,nire lepokoa bezalakoa da.
Orduan giltza hartu eta barrura sartu ziren.Han ametsetan bezala sentitzen ziren,pailasoak...
Festa izugarri bat ematen zuen.Orduan,Elena eta bere lagunak hiri berezi hori ikustera joan ziren.Han tigre batek honela esan zien:
-Zuek nondik zatozte,oso pertsona bereziak zarete.
Eta Elenak erantzuten dio:
-Gu Espainatik gatoz,eta zergatik gara arraroak?
-Zera,ba zuek oso begi handiak dituzte-erantzuten dio tigreak.
-Bueno goseak nago norbaitera eramango al nauzu?
-Esaten du Imanolek.
Orduan tigreak festara eraman zituen neska-mutil horiek.Eta jatetxe batera iritsi zirenean,guztiz lur eta zur geratu ziren,zeren hango izaki bizidun guztiak animaliak ziren.Urte bat pasatu ondoren han bizitzen,erabaki zuten beren bizilekura itzultzea, beren laguna,familia edo hainbat gauza ikusteko.Baina Clarak ez zuen nahi bere bizilekura
itzultzea animaliengandik bananduko zela eta.Hala ere atearen bila joan ziren.
Aurkitu zutenean atea,Laurak bere giltzak hartzeko asmoa zeukan,baina konturatu zenerako ez zeukan bere lepoan jarrita.Orduan Elena hasten da hizketan:
-Ni badakit nork daukan zure giltza.
-Nork dauka!Oso garrantzitsua da etxera itzultzeko!
-Esaten du Laurak.
Eta erantzuten zuen Elenak:
-Bart gauean,zuek lotan zeudentela,ni esnatu nintzen komunera joateko,eta zure lepokoa mhai gainean zeneukan ,orduan tigrea ikusi nuen zure lepokoa hartzen,zeren ni uste dut tigreak ere nahi zuela gu geure lekura joatea.
-Clara hasten da hizketan:
-Ni ez nahi dut etxera joan,gera gaitezen tigrearekin!Seguraski tigreak ere ez nahiko du ,gu
joatea.Izan ere tigreak oso gogorrak dira eta ez dute nahiko du,gu beragandik banantzea.

Azkenik tigrearengana joan ginen negarrez.Eta esan genion,berarekin geratu nahi genuela bizitzen.Azkenik oso zoriontsuak izan ginen tigrea eta guztiok.

 
  ITXASO YE

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina