2015(e)ko maiatzaren 29(a), ostirala

NIRE FANTASIAZKO AMETSA

 
Atzo. . .amets bat izan nuen,baina oso partikularra zen,horregatik kontatuko dut.Irla batean negoen munduko animal guztiekin:tigreekin.lehoiekin eta otsoak baita ere. . .etab;eta munduko paiseko pertsona bakar bat;Txinakoak ,
Espainakoak,Brasilekoak. . .eta nire lagun mina eta Penguin izenekoa da.

Penguin eta ni hondartzan geunden Bolley-ballera jolasten Maria eta Fernandorekin gure lagunak,10 minutu pasa eta gero Mariak oihu bat entzun zuen ,eta esan zuen:

-Entzun duzute hori
-Entzun zer?-galdetu zuen Penguinek
-Bai eta?-erantzun nuen nik
-Zer den jakin nahi dut-esan zuen Mariak

Maria korrika joan zen eta besteak joan ziren bere atzetik.Maria momentu batean gelditu zen eta besteak bere ondoan jarri ziren.

-Zer gertatu da ?-esan zuen Fernandok
-Ez dakit-esan nion ni harrituta
- Nor izan da hil duena animali hau. . .?-galdetu zuen Mariak

Pengui korrika joan zen bere etxera gauza bat bilatzera.Hurrengo egunean lagunak kafeterian geratu ziren eta justu albistegietan esan zuten ehiztari batzuk animaliak hiltzen ari zirela negozioak egiteko.

-Harrapatu behar ditugu ehiztari horiek-esan zuen Penguinek
-Bai baina nola ?-galdetu zuen Fernandok .
-Plan batekin-erantzun nuen nik.

Penguinek plan hau zuen:bere ordenagailuarekin kamarak hakeatu,orduan orduan ordenagaiuko klabeak sartu eta trampak jarri erresa zen momentuz ,geroago,kamarak berriro begiratu eta ia denei harrapatu zituzten bat ezik Kung Jin deitzen zen eta ia irleko animali guztiakhil zituen bera bakarrik.

-Oso sendoa ematen du-esan zuen Mariak
-Baina,ezin dugu amore eman-esan nuen nik
-Bai egia da.esan zuen Fernandok
-Badakit nola harrapatu-esan zuen Penguinek.
Penguinek zerrenda bat eman zuen bakoitzari Kung jin harrapatzeko.Guztiak dena ekarri zuten eta trampa egiten ari ziren .Bukatu zutenean azkar-azkar jarri zuten eta gau guztia pasa ziren eta goizean Kung jin trampan erori zen eta harrapatuta zegoen.

Kung Jin kartzelara joan zen eta niri, Mariari, Fernandori eta Penguiniri dominak entregatu zioten.                   
                                                                         GIOVANNA ALVAREZ


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina